Підтримка користувачів biz.104.ua
Щоб сайт працював коректно, використовуйте персональний комп'ютер (ПК) або сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені тут.
По допомогу щодо реєстрації на 104.ua звертайтеся за адресою support@104.ua, з усіма питаннями щодо користування бізнес-кабінетом, укаладання договорів, підключення до мереж, обслуговування газового обладнання чи розрахунків - до персонального менеджера в газовій компанії.
Бізнес кабінети користувачів
Щоб почати роботу з кабінетом, авторизуйтесь. Створіть акаунт або увійдіть, якщо вже маєте акаунт 104.ua:
- Вимоги до логінів і паролів. Видалити чи додати логін, змінити пароль можна в сервісі Акаунт – вкладка Профіль (перейти до сервісу можна за домопогою меню севісів праворуч).
- Якщо втрачено пароль, введіть логін на сторінці входу та натисніть Забули пароль? на наступній сторінці.
З одного акаунта 104.ua можна керувати як особистим, так і бізнес-кабінетом. Докладніше про це читайте в публікації. Меню для вибору сервісу платформи – праворуч, меню активного сервісу (розділи кабінету) – ліворуч.
Якщо вам потрібно додати в акаунт бізнес, ви можете зробити це самостійно на сайті. Одночасно в акаунті може бути до 25 бізнесів. Докладніше про додавання бізнесу читайте тут.
Як отримати оперативну допомогу
Якщо під час користування бізнес-кабінетом виникла технічна проблема звертайтесь на biz.support@104.ua. Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, у темі листа вкажіть програму (наприклад, «Особистий кабінет на сайті 104.ua»), а у тексті листа:
- в якому розділі (на якій сторінці), при якій дії виникла проблема – за можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скриншот і додайте до листа;
- операційна система вашого пристрою, який браузер використовуєте (якщо на веб-сторінці не оновлюються дані, не спрацьовують кнопки - імовірні проблеми з кешем).
- інформацію про ваш акаунт (логін) і доданий до нього сервіс – ЄРДПОУ та номер договору.